کسب و کار آنلاین در زمینه فرآورده های گوشتی و پروتئینی

پنجشنبه 7 دی 1396
13:22
hiwebex

با پیشرفت کسب و کار آنلاین، تقریبا تمام صنف ها تحت تاثیر آن قرار گرفتند و فرآورده های گوشتی و پروتئینی هم از این قاعده مستثنی نبوده است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش تمایل خریداران به خرید آنلاین و اینترنتی، کسب و کار آنلاین رونق فراوانی در این روزها به خود گرفته است. امروزه افراد ترجیح میدهند خریدهای خود را هرچه سریعتر و راحت تر انجام دهند. دلیل این انتخاب مشغله زیاد افراد و مشکلاتی مانند حمل و نقل شهری، در دسترس نبودن منابع مناسب و از اینگونه موارد است. بنابراین افزایش تمایل مردم به خرید اینترنتی امری طبیعی است و همانظور که میدانید خرید آنلاین بهترین گزینه میباشد.

با توجه به فراهم شدن بستر خرید آنلاین، تمایل مشتریان به اینگونه سبک خرید در تمامی زمینه ها بیشتر شده که فرآورده های گوشتی و پروتئینی هم جزو اینگونه موارد میباشند. در خریدهای حضوری یکی از عوامل مهم در تصمیم به خرید مشتری، برخورد فروشنده است که در خرید آنلاین فروشنده مجازی که همان سایت فروشگاه میباشد، این نقش را ایفا میکند. بنابراین طراحی سایت در این زمینه از عوامل کلیدی فروش بالا میباشد. بر این مبنا طراحی سایت فروشگاه های فرآورده های گوشتی و پروتئینی باید به گونه ای باشد که بر مبنای اصول روانشناسی بر روی مشتری تاثیر بگذارد. بطور مثال از نظر عناصر بصری ، رنگبندی مطابق با اصول روانشناختی و استفاده از تصاویر مناسب باید به گونه ای طراحی شود که بر روی مشتری اثری موجه و کافی داشته باشد.

مزایای کسب‌ و کار آنلاین در زمینه فرآورده های گوشتی و پروتئینی

همانطور که در مطلبی در همین سایت راجه به کسب و کار آنلاین در حوزه سوپرمارکت های آنلاین صحبت شد، کسب و کار در زمینه فرآورده های گوشتی و پروتئینی شامل همان مزایا می باشد. علاوه بر موارد گفته شده، میتوان به موارد زیر نیز در این زمینه اشاره کرد:

  • تازه بودن گوشت
  • همیشه در دسترس بودن اینگونه فروشگاه ها در مقایسه با عدم دسترسی همیشگی آنها در خرید حضوری
  • کاهش هزینه های خرید حضوری
  • تحویل بسته خرید در بسته بندی مناسب

در این باره موارد زیادی را میتوان ذکر کرد. با این حال دقت در طراحی اینگونه سایت ها، باعث پیشرفت چشمگیر آنها در مقایسه با رقبای احتمالی می شود.


[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]