انواع مدل های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر

يکشنبه 24 دی 1396
15:31
hiwebex

آنچه به کسب و کار شما در این حوزه استحکام می بخشد آشنایی با شیوه ها و انواع مدل های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر است. اینکه شما در چه چارچوبی اقدام به فعالیت می کنید و هدف از خدمت رسانی به مشتریان از نظر شما چیست، می تواند در شکل ارائه محتوای سایت تاثیر گذار باشد. برای آنکه نسبت به انواع مدل های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر و خصوصیات هر یک دید مناسبی پیدا کنید، در این متن به معرفی ساز و کار هر کدام می پردازیم.

معرفی انواع مدل های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر بین شهری

  • رزرو بلیت

یکی از رایج ترین توع از انواع مدل های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر بین شهری، اپلیکیشن هایی است که در آنها امکان رزرو بلیت برای سفرهای اتوبوس، قطار، پروازها و تورهای مختلف وجود دارد. در این مدل از اپلیکیشن ها، می تواند ساعت دقیق حرکت هر یک از وسایل نقلیه را در جداولی ببینید و بر اساس میزان هزینه و موقعیت مکانی هر یک در نقشه تصمیم بگیرید که کدامیک را ترجیح می دهید. ذکر اطلاعات به صورت جزئی و اشتراک گذاری با دوستان از ویژگی هایی است که کاربران را تشویق به استفاده بیشتر از این نوع اپلیکیشن ها می کند.

  • برنامه ریزی

برخی از انواع مدل های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر به برنامه ریزی سفرهای مختلف برای مشتریان می پردازند. هزینه ها، ساختار هریک از مراکز گردشگری و اعلان های هر سفر از امکاناتی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. در این وب سایت ها باید برگه های عضویت تکمیل شود و هزینه های اشتراک در آنها اعمال می شود.

  • اطلاع رسانی

با این حال، برخی از انواع مدل های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر تنها به اطلاع رسانی در این زمینه می پردازند و افراد با جستجو در هریک از منوها می توانند با انتخاب مبدا و مقصد سفرها با انواع وسایل نقلیه و مسیرها را در آن ببینند.

در آخر باید عنوان کنیم که امروزه انواع مدل های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر در حال یکپارچه سازی هستند. با وجود رقابت میان شرکت ها، هر یک از وب سایت ها سعی می کنند خدمات چندگانه را با کمترین هزینه در اختیار متقاضیان قرار دهند.


برچسب ها: طراحی سایت ,
[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]