قابلیت های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر

يکشنبه 24 دی 1396
15:36
hiwebex

آنچه کسب و کار حمل و نقل مسافران را با تحولی شگفت انگیز همراه خواهد ساخت، کاربرد قابلیت های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر است. با عمل به پیشنهادات مطرح شده از سوی کارشناسان، می توانید رونقی را در نرخ تبدیل خدمات خود ایجاد کنید. برای آنکه با قابلیت های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر و راه های موثر آن آشنا شوید و اطلاعات درستی را در اختیار کاربران قرار دهید، می توانید از روش های موثر و عملی استفاده کنید. در این متن به معرفی برخی از قابلیت های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر می پردازیم.

آشنایی با قابلیت های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر

  • فیلتر های جستجو

فیلتر جستجو به عنوان یکی از مهم ترین قابلیت های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر، برای بررسی پارامترهای مختلف در سفر مفید خواهد بود. این عملکرد فیلتر جستجو برای ایجاد تجربه رزرو آنلاین و انطباق با انتظارات و الزامات کاربران انعکاس می یابد.

  • پیش بینی کلمات کلیدی عبارت جستجو

از قابلیت های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر، جستجوی پیش بینی لیست کشویی است که بلافاصله پس از تایپ ظاهر می شود، به طوری که کاربر نیازی به کلیک بر دکمه جستجو برای یافتن درخواست های رایج ندارد. یک راه عالی برای جلوگیری از نمایش لیست بزرگی از نتایج جستجو است و سرعت عملکرد سایت را به شکل مناسبی افزایش می دهد. در صورتی که کاربر از دستگاهی بدون صفحه فیزیکی استفاده کند در زمان تایپ صرفه جویی می شود.

  • بهبود سئو با شناخت درست نیازهای مشتریان

یکی از قابلیت های طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر بررسی تجارت الکترونیک است که باعث افزایش نرخ فروش محصولات می شود. به علاوه، بررسی های مشتریان به بهبود وضعیت رتبه بندی سایت و سئوی آن کمک خواهد کرد.


برچسب ها: طراحی سایت ,
[ بازدید : 113 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]