رنگ های مختلف و تاثیر آن ها روی احساسات افراد هنگام ورود به سایت

دوشنبه 26 تير 1396
9:22
hiwebex

تمامی احساسات را رنگ ها برای شما رقم می زنند. در طراحی سایت حرفه ای هم کاربر می تواند با مشاهده سایت شما در رنگ های مختلف رفتار ها و احساسات مختلفی را از خود بروز دهد. گاهی کاربر فقط به دلیل رنگ و لعاب کامل و جذاب یک سایت اقدام به خرید محصول یا خدمات از این سایت می کند. پس این نکته که رنگ های مختلف در سایت های ما چه بر سر رفتار و عمل کاربران می آورند را همگی قبول داریم.

روانشناسی رنگ ها علمی است بی پایان و به معنای شناخت تاثیر رنگ ها بر رفتار و اعمال افراد, اما بحث ما طراحی سایت حرفه ای است و در طراحی سایت حرفه ای باید از روانشناسی رنگ ها و هم چنین قدرت معجزه آسای رنگ ها برای جذب کاربران بهره گرفت.

هارمونی یعنی هماهنگی در رنگ ها و این هماهنگی و مشاهده رنگ ها در کنار هم به فرد بیننده احساس لذت می بخشد و احساس نظم و تعادل را در فرد به وجود می آورد. توجه به رنگ بندی صفحات سایت و هم چنین استفاده از رنگ های مکمل و ترکیبی یکی از اصول مهمی است که در طراحی سایت حرفه ای باید به آن توجه ویژه ای نشان دهیم. نکته دیگری که باید مد نظر قرار بگیرد توجه به موضوع سایت است یعنی هر رنگ برای چه صفحه ای و با چه موضوعی به کار می رود, به عنوان مثال سایت های شخصی بیشتر از رنگ های مکمل استفاده می کنند, سایت های دولتی یا سایت هایی با بازدید کنندگان بالا, از رنگ سفید برای زمینه صفحات و رنگ آبی برای لینک های صفحه و رنگ بنفش برای لینک های مشاهده شده استفاده می کنند, یا در سایت های بازرگانی و تجاری رنگ سبز پر رنگ در کنار سرمه ای استفاده می شود, در طراحی سایت کودکان, عموماً از رنگ های شاد استفاده می شود.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]