رنگ آبی و به کارگیری آن در طراحی سایت حرفه ای برای اعتماد راحتتر کاربران

دوشنبه 26 تير 1396
9:22
hiwebex

یک سایت علاوه بر انتقال مطالب, باید احساس طراح سایت را نیز منتقل نماید. در طراحی سایت حرفه ای این وظیفه را رنگ ها بر عهده دارند و رنگ آبی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. ما درصحبت هایمان علاوه بر حرف زدن کار های دیگری مانند نگاه کردن, خندیدن, اشاره کردن, عصبانی شدن و … انجام می دهیم, تمام این کار ها در ارتباط برقرار کردن ما با مخاطب تاثیر بسزایی دارد و گاهی بسیاری از حرف ها را با چیزی غیر از زبان و گفتار بیان می کنیم دقیقاً مانند کاری که رنگ ها در طراحی سایت حرفه ای انجام می دهند.

به کارگیری رنگ آبی در طراحی سایت حرفه ای

سایت هایی که در طراحی شان از سایه های آبی گوناگون و یا آبی و سفید استفاده شده است عموماً بیشتر مورد پسند کاربران واقع می شوند و حال سوال اینجاست که چرا؟ رنگ آبی حس آرامش, استواری, امید داشتن, دانایی و بخشندگی را انتقال می دهد. مردم ذاتاً به سایت هایی با رنگ آبی سریع تر اعتماد می کنند. متن هایی با رنگ آبی بیشتر در ذهن ماندگار می شوند. ترکیب رنگ آبی با بنفش و سفید حس نجابت و اصالت را در آدمی پدید می آورند. قوانین و قواعد بسیاری درباره استفاده از رنگ ها و آنالیز آن ها وجود دارد که یک طراح سایت حرفه ای به تمامی آن ها واقف است و بنا به درخواست و نوع سایت از ترکیب رنگ های گوناگون استفاده می کند.

رنگ روی حس ما و ادراک ما و عکس العمل ما تاثیر می گذارد. یک بیننده با آگاهی از نوع سایت شما به آن وارد می شود حال شما باید او را هم چنان سر ذوق و شوق نگه دارید شما 8 الی 10 ثانیه فرصت دارید تا او را از لحاظ بصری جذب کنید. شما با استفاده از قدرت رنگ ها می توانید حس خوشامد گویی و راحتی و اعتماد را به بیننده انتقال دهید. شما با تغییر گرافیک سایت در حقیقت زبان گفتگو را تغییر داده اید و به همین دلیل است که شاهد عکس العمل های جدید و متفاوت از کاربران خواهید بود.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت حرفه ای راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]