رنگ ها در طراحی سایت به عنوان یک سلاح قدرتمند برای جذب کاربران

دوشنبه 2 مرداد 1396
9:12
hiwebex

رنگ ها در طراحی سایت به عنوان یک سلاح قدرتمند و تاثیر گذار برای جذب کاربران و نیز به تصویر کشیدن کیفیت و ثبات کار سایت مزبور به حساب می آید. ممکن است شما از اهمیت رنگ ها در طراحی سایت با خبر نباشید و اصلاً برای شما مهم نباشد که سایت شما چه رنگی است. ولی جالب است بدانید که رنگ ها در طراحی سایت می توانند تفاوت های عمده و قابل توجهی را برای مخاطبان سایت شما به وجود بیاورند. در ورای هر رنگ و لحنی, موجی از تاثیرات روانی نهفته است.

انسان از طرق مختلفی هیجان زده می شود, به عنوان مثال یکی از راه های هیجان زده کردن افراد استفاده از رنگ قرمز در فضای اطراف اوست. دانشمندان پیشتر به این نتیجه رسیده بودند که افرادی که در اتاقی به رنگ قرمز حضور دارند دارای ضربان قلب و فشار خون بالاتری نسبت به فردی است که در یک اتاق آبی رنگ حضور داشته است. درست به همین دلیل است که شرکت های موفق تولید کننده فست فود و نوشیدنی, نظیر کوکاکولا و مک دونالد از این رنگ به عنوان رنگ اصلی دومشان استفاده می کنند.

رنگ ها احساسات را بر می انگیزند, مردم را تحریک می کنند, شوق مردم را افزایش می دهند و یا می توانند کاری کنند که افراد احساس آرامش و صمیمیت کنند. رنگ ها در طراحی سایت می توانند اثرات عاطفی به جا بگذارند. رنگ ها بر روی عملکرد افراد تاثیر می گذارند, به عنوان مثال رنگ قرمز به فرد سرعت و توانایی می بخشد این در حالی است که این موضوع همیشه به سود آن ها نیست, در حالی که رنگ آبی مردم را به تفکر پیش از عمل و اندکی آرامش فرا می خواند.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت حرفه ای راهنمایی نمایند تا طراحی سایت حرفه ای خود را به نتیجه برسانید.


[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]