ترکیب رنگ ها به صورت مناسب و استفاده از آن ها در طراحی سایت حرفه ای

دوشنبه 2 مرداد 1396
9:13
hiwebex

هنگام طراحی سایت حرفه ای استفاده از ترکیب رنگ ها به صورت صحیح و مناسب می تواند بسیار موثر باشد. ترکیب رنگ های مکمل نیز کاری است که برخی طراحان سایت اقدام به انجام آن می کنند, ولی لازم است به این مسئله استفاده از رنگ های مکمل دقت کنید چرا که استفاده بیش از حد از این امکان می تواند زیاده روی محسوب شده و تاثیرات منفی روی چشم کاربر بگذارد, که نتیجه این اتفاق کاهش آمار بازدید از سایت خواهد بود. به عنوان مثال به یک سایت با زمینه سیاه و نوشته های صورتی برای چند لحظه فکر کنید, این تصویر به قدری نا خوشایند است که مایلید هر چه زودتر از شر آن خلاص شوید.

در ترکیب رنگ های مکمل با یکدیگر اسراری نهفته است, برای نمایش ترکیب رنگ ساده و در عین حال جادویی توجه شما را به سمت لوگوی پپسی جلب می کنم؛ چند لحظه به آن بیندیشید, رنگ های قرمز و آبی به وسیله یک خط ضخیم و مورب سفید رنگ از یکدیگر جدا شده اند, به این ترتیب دو رنگ آبی و قرمز هزاران بار بیشتر از زمانی که دقیقاً در کنار هم قرار گرفته باشند, نمود و جلوه پیدا می کنند. با کمی دقت بر این مسئله متوجه خواهید شد که استفاده از جادوی ترکیب رنگ ها در طراحی سایت حرفه ای در عین حال که کار بسیار ساده ای به نظر می رسد نیاز به تفکر, خلاقیت و ایده پردازی بسیار بالایی دارد, چرا که با یک حرکت بسیار ظریف تاثیر شگرفی بر نگاه و دید کاربر خواهید گذاشت.

یک طراح سایت حرفه ای و متبحر, سلایق شخصی خود را کنار گذاشته و مدت زمان زیادی را صرف مطالعه تاثیر رنگ ها در فرهنگ های مختلف, رده های سنی گوناگون, زنان و مردان و … می کند, شاید به نظر غیر ممکن برسد ولی استفاده از رنگ های نامناسب و ناهماهنگ باعث از دست دادن کاربران خواهد شد.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت حرفه ای راهنمایی نمایند تا طراحی سایت حرفه ای خود را به نتیجه برسانید.


[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]