سفارش طراحی سایت اختصاصی چگونه است؟

شنبه 28 مرداد 1396
14:50
hiwebex

سفارش طراحی سایت اختصاصی به چه معناست؟ طراحی وب سایت نیازمند رعایت چه نکاتی است؟

سفارش طراحی سایت اختصاصی می تواند به صورت اختصاصی صورت گیرد.این بدان معناست که سفارش طراحی سایت اختصاصی باید به گونه ای باشد که هم از نظر ظاهری و هم از نظر محتوایی با سایت های دیگر متفاوت باشد.

در سفارش طراحی سایت اختصاصی باید مواردی همچون ایندکس شدن مطالب در نظر گرفته شود. به عبارت دیگر زمانی که کار طراحی وب سایت به پایان می رسد باید به گونه ای عمل نمود تا این سایت برای گوگل مهم جلوه نماید و گوگل به آن سر زده و مطالب را ایندکس نماید.

ایندکس شدن مطالب سفارش طراحی سایت اختصاصی توسط گوگل

برای ایندکس شدن مطالب سایت باید اسپایدرهای گوگل را به سایت خود بکشانید برای این امر باید از نکاتی همانند لینک داخلی و خارجی استفاده نمایید. استفاده از لینک داخلی و خارجی سبب می شود تا گوگل در زمان های کوتاه تری به سایت شما سر بزند و این امر سبب می شود تمامی مطالب سایت ایندکس شده و در گوگل به نمایش در آیند.

در زمان سفارش طراحی سایت اختصاصی باید موضوع فعالیت شما مشخص باشد. بسیاری از مدیران شرکت ها برای راه اندازی یک کسب و کار به دنبال یک موضوع هستند. در واقع با تحقیق در مورد میزان سرچ کلمات مختلف می توانید به انتخاب موضوع بپردازید.

بعد از انتخاب موضوع باید تحقیق کنید که کاربران با چه کلمات کلیدی در اینترنت به جستجو می پردازند. با به دست آوردن کلمات کلیدی و با رعایت اصول سئو می توان سایت را در نتایج گوگل به نمایش در آورد.

یکی از موارد مهم در طراحی وب سایت چگالی کلمات کلیدی است. چگالی کلمات کلیدی در متن منتشر شده بسیار حساس است. البته استفاده اشتباه و بی رویه از کلمات کلیدی نتیجه عکس دارد و موجب ضربه زدن به سایت می شود.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی و راه اندازی و سایت راهنمایی نمایند.

سفارش طراحی سایت


برچسب ها: طراحی سایت ,
[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]