10 سایت اول گوگل بودن از طریق سئو پس از طراحی سایت حرفه ای

دوشنبه 26 تير 1396
16:59
hiwebex

طراحی سایت حرفه ای توسط چه کسانی انجام می شود؟ در طراحی سایت حرفه ای باید به چه نکاتی دقت شود؟ چرا باید سایتی سئو شده و جزو 10 سایت اول گوگل داشته باشیم؟
طراحی سایت حرفه ای توسط افراد و شرکت های مختلفی انجام می شود اما این طراحی با همدیگر تفاوت هایی دارد. برای مثال مطمئناً تا به حال دیده اید وقتی در گوگل راجع به موضوعی سرچ می کنید تنها در صفحه اول 10 سایت به نمایش در می آید و بقیه سایت ها در صفحات بعدی نمایش داده می شوند. این 10 سایت کدام سایت ها هستند؟

چگونه جزو 10 سایت اول گوگل باشیم؟

از زمانی که خرید و فروش و تجارت از طریق اینترنت رونق گرفت بحثی به نام سئو هم به میان آمد. سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد. در واقع از طریق سئو می توانیم سایت خود را جزو 10 سایت اول گوگل قرار دهیم. همه چیز بر عهده سئو است.
اما چگونه؟ همه افراد با سئو آشنایی ندارند پس چگونه می توانند سایت خود را بهینه نمایند؟
در واقع امروزه افراد و شرکت هایی که کار سئو را انجام می دهند کار را برای شما بسیار ساده می کنند و شما نیازی نیست به فراگیری قوانین سئو بپردازید. کافی است طراحی سایت حرفه ای خود را به شرکت های متخصص بسپارید و از آن ها بخواهید سایت را برای شما بهینه نمایند.
طراحی سایت طبق قوانین سئو بسیار دشوار و پیچیده است و از طرفی زمانبر.
زمانی که شما اقدام به سفارش طراحی سایت با قوانین سئو می کنید تا زمانی که در گوگل به نمایش در آیید اندکی طول می کشد. لذا باید صبر داشته باشید. زیرا در مدت زمان اندکی نمی توانید در گوگل به نمایش در آیید.
البته این زمان بسیار طولانی هم نخواهد شد و اگر با سرعت بیشتری کار پیش رود در طول 3 ماه می توانید با چندتا از کلمات کلیدی در موتور های جستجو دیده شوید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.


[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]